ساری شهر من
قالب وبلاگ

ساری شهر من
گفتگو دوستانه

 

گروهی در داخل می خواهند بین من و رهبری را بر هم بزنند

 

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من روستا زاده ای بیش نیستم و آبروی من از نظام است. البته راه من با دیگران متفاوت است چون من از طریق رهبری باید کار کنم، گروهی در داخل کشور سعی دارند بین من و رهبری را برهم بزنند ولی من و رهبری با هم راحت گفتگو می کنیم و راه هم همین است.

 

 

یادم هست قبل از انتخابات مجلس با مقام معظم رهبری دیدار داشتم و در مورد هجمه غربی ها در بحث هسته ای، تروریست، حقوق بشر و موشکهای ساخته شده ایران گفتگو کردیم و دنبال راهکار بودم.


[ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:7 ] [ mojtaba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساری شهر من و آدرس mojtaba1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1