ساری شهر من
قالب وبلاگ

ساری شهر من
گفتگو دوستانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

diyana
ساعت0:21---31 تير 1391
ايـن شـــب هـا ديـگـر بــه

خـوابــــم نـمـي آيـي بـه

تـو حـق مـيـدهـــــم

هـــمـخـوابــي بـا

ديـگـران وقـتـت را گــــرفـت





apidam

bia ke montazeram.پاسخ:CHASHB


my love
ساعت18:19---20 تير 1391
صدام کن اين دم آخر آخه فردا ديگه ديره
آخه فردا ديگه نيستم کسي جامو مي گيره
خداحافظ که دلگيرم، سراغت رو نمي گيرم
ببين گفتم خداحافظ يه کاري کن دارم ميرم




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 1:36 ] [ mojtaba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساری شهر من و آدرس mojtaba1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 48940
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1