ساری شهر من
قالب وبلاگ

ساری شهر من
گفتگو دوستانه

کدام جمعه به خورشید می خورد پیوند ؟

و بعد از این همه ابر ، آفتاب خواهد شد ؟

هزار جمعه دعای فرج به لب داریم

کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد ؟

هر چند که خسته ایم از این حال ، نیا

شرمنده ، اگر ندارد اشکال نیا

ما خط تمام نامه هامان کوفی است

آقای گلم ، زبان من لال ، نیا

هم چاه که بر سر راه تو باید بکنیم

هم این که از انتظار تو دم بزنیم

این نامه چندم است که می خوانی ؟

داریم رکورد کوفه را می شکنیم

 


نظرات شما عزیزان:

mohamad
ساعت0:58---3 تير 1391
اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري

کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟



چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي

اي آنکه در حجابت درياي نور داري



من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟

برعکس چشمهايم چشمي صبور داري



از پرده ها برون شد، سوز نهاني ما

کوک است ساز دلها، کي ميل شور داري؟



در خواب ديده بودم، يک شب فروغ رويت

کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟
پاسخ: eltemase doa


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ 1:28 ] [ mojtaba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساری شهر من و آدرس mojtaba1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 48897
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1