ساری شهر من
قالب وبلاگ

ساری شهر من
گفتگو دوستانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت17:41---27 ارديبهشت 1391
می خواستم زندگی کنم، راهم را بستند!



ستایش کردم، گفتند خرافات است!



عاشق شدم، گفتند دروغ است!



گریستم، گفتند بهانه است!



خندیدم، گفتند دیوانه است!



دنیا را نگه دارید؛



می خواهم پیاده شوم...
سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست / شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست / آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری / که جهنم نگزارد به تنم تاثیری پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ mojtaba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساری شهر من و آدرس mojtaba1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 48898
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1