ساری شهر من
قالب وبلاگ

ساری شهر من
گفتگو دوستانه

سلام به دوستان

میخواستم 1 چیز بگم در مورد خاتمی

میخواستم بگم اقای خاتمی دیگه پاشو از گلیمش دراز تر کرد .من چیزی شنیدم میخوام براتون بگم این حرفو از شخصی شنیدم که حرفش 100 در 100 راسته  از اشناهای فردی هست که در بیت رهبری هستن

خاتمی  رفتند پیش اقا وقتی فهمیدن  جای تو این انقلاب نداره

رفته گفته هدف من از بین بردن ولایت فقیه هست و چند مطلب دیگه ایشون چقدر میتو حقیر باشه که این حرف رو بزنه

اقا جواب دادن :تا زمانی که من زنده ام نمیتونی این کارو بکنی .گفتن:خدا حفظ کنه بسیجی های منو

 

جواب انسان حقیر باید سنگین تر باشه ولی رهبر با ارامش جواب داد .اوج صبور بودنه

 

موسوی و کربی هم مثل اقای خاتمی هستند منو شما هم میدانیم

موسوی هم از اول انقلاب مشکل داشت با ولایت

کربی هم گول خورده انها هست 

همه اینها دست نشانده غربی ها هستن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:4 ] [ mojtaba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساری شهر من و آدرس mojtaba1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 48905
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1